keskiviikko 13. marraskuuta 2013

Kylie Minoguea ja Strålaa jouluksi

Hyvää keskiviikko iltaa!
Olen aivan super innoissani nyt joulun lähestyessä :) Ihanaa kun saa sisustaa joulua kotiin. Olenkin käynyt kaupoilla tutkailemassa tarjontaa ja kaikkea ihanaa on ollut esillä. Hiukan on pitänyt jarrutella ostosten tekemistä, etten aivan hullaannu kaikesta kimaltavasta. Ja säästyy sitten joululahjoihinkin säästöjä ;)
Sain tavallaan jo yhden joululahjan, kun löysin taas alennuskorista tyynyn jota olen himoinnut! Kylie Minoguen Tassel -tyyny. Tämäkin oli -50% ja nimenomaan talven sisustukseen täydellinen.
 


Niin kun näkyy Tassel -tyynyssä on ihastuttavia hapsuja ja Malibu jos joku rakastaa niitä :D Tassulla on kiva kilistellä niitä. Saas nähdä kuinka kauan kestävät... ;)
 


 
Kävimme Ikean reissulla myös viime viikolla ja sieltä tarttui mukaan jouluisia koristeita. Esimerkiksi tämä seuraava valosarja Stråla. Valo on todella puhtaan värinen ja siitäkös minä pidän. Ei keltaisuutta havaittavissa.








Tällaisiä kuulumisia tälläkertaa ja nyt alan ahkerasti ottamaan kuvia joulukodistani kunhan saan ruveta sitä luomaan.
Sormet syyhyää jo kovasti! :)

2 kommenttia:

  1. Todella hieno tyyny! Hiplailin Marbellassa viime viikolla näitä Kylie Minoguen sisustusjuttuja ja täytyy sanoa, että aika houkuttelevia olivat! Ja käyhän piipahtamassa blogissani, olen heittänyt haasteen sulle :)


    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vau ensimmäinen haasteeni! Odotan innolla toteuttamista :) Nuo tyynyt ovat kyllä minun yksi heikkouksistani :D

      Poista

Kaunein kiitos kommentistasi! :)