sunnuntai 14. huhtikuuta 2013

Vihdoinkin!

Nyt se tapahtui... Pääsin kuin pääsinkin aloittamaan oman blogitaipaleeni. Kauan siinä kestikin, sillä pelkkä uskallus julkaista ensimmäinen viesti, kesti kuukauden :D
Tämän kuukauden tuumailun aikana olen fiilistellyt ensimmäistä bloggaustani ja pähkäillyt ja suunnitellut, että mitä kaikkea ihanaa voisinkaan teidän kanssanne jakaa. Noh, nyt kun julkaisun aika koitti, on pääni tyhjempi kuin puhkaistu ilmapallo! Päädyin siis vain kertomaan, että noh, nyt olen täällä :D Voin toki luvata, että jatkossa päivitykseni tulevat olemaan hiukan mielenkiintoisempia. :)
 
No jotain itsestäni. Olen siis 22-vuotias kosmetologi Pirkanmaalta ja rakastan kaikkea nättiä ja suloista. Valkoinen on lempivärini niin vaatteissa kuin myös sisustukessa ja voin luvata, että tulette huomaamaan sen ennenpitkään. Rakas ystäväni on kommentoinut minua myös harakkana, sillä kaikki kiiltävä saa pääni sekoamispisteeseen ja osaan hamstrata juuri noita kimmeltäviä, säihkyviä asioita ympärilleni. (Niin materiassa kuin myös ihmisissä<3 ) Rakastan shoppailua ja sen tuomaa tunnetta kun ostos on ollut onnistunut. Onneksi minulla on rakas miesystäväni joka rauhoittaa ostonhimoani ja palauttaa minut aika-ajoin takaisin maanpinnalle. (...lue: joka viikko) :D
 
Tässä oli pieni katsaus minuun tälläkertaa :) Onhan lukioiden hyvä tietää millaisen ihmisen tekstejä on lukemassa, jotta osaa myös arvostella ja kunnioittaa kyseisiä tekstejä :)
 
Toivon, että viihdyt kanssani, puss!

2 kommenttia:

Kaunein kiitos kommentistasi! :)