tiistai 17. syyskuuta 2013

Piano!

Nyt olen valmis paljastamaan makuuhuoneen.
 
Eli pianohan se on tullut meidän makuuhuoneeseen :) Yamahan Arius. Olohuone on valitettavasti liian pieni, että sinne mahtuisi, mutta tuonne tuo sopii oikein hyvin nyt.
Rauhaa rakastajille paljastan, että ostin myös kuulokkeet kyseiseen pianoon, jolloin en häiritse naapureita! Tiedän kuinka rasittavaa on kuunnella pianoharjoituksia...
Pimpimpimm, OHO! Pimpam, EIKU!
 
 


Niin ja onhan makuuhuone muutenkin uudistunut hieman :) Lennolin tyyny ja Housen torkkupeitto. Tuliaisia Sokokselta. Ja voi kuinka pehmeä peitto onkaan<3

 
 







Aloitin pianonsoiton melko nuorena. Minulla kävi yksityinen opettaja kotona, joka opetti soittamaan enimmäkseen korvakuulolta. Opettajat vaihtuivat muutamaan otteeseen ja jossain vaiheessa kuitenkin innostus lopahti ja olin muutaman vuoden soittamatta, kunnes teini iässä taas innostus palasi ja aloin opettelemaan enimmäkseen itsekseni. Pikkuhiljaa halusin oppia enemmän ja kävinkin taas pianotunneilla, joista oli paljon hyötyä! Nykyään soitan itsekseni ja opettelen enimmäkseen ilman nuotteja.
Jos nuoteista ymmärtävä katsoo nuottivihkooni, ei sieltä saa mitään selvää :D Minulla on täysin oma tyyli kirjoittaa nuotteja ja välillä mietin itsekkin, että mitähän olen mahtanut tarkoittaa tuollakin merkinnällä... :D
 


 
Olen odottanut sitä päivää, kun saan ihka oman pianon asuntooni :) Ja nyt sen sain!
Ihanaa kun on markkinoilla noinkin pieniä pianoja, jotka kuulostavat hyvältä soittaessa. Onhan Yamaha pianojen kärkilistaa kuitenkin ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaunein kiitos kommentistasi! :)